Slot Toernooi HFC

Beste (J)G-voetbalvrienden,

Op zaterdag 1 juni 2024 zal bij Koninklijke HFC voor de 11e keer het Slottoernooi G-Voetbal plaats gaan vinden. Dit toernooi bij de oudste voetbalvereniging van Nederland is één van de grootste van Nederland en wordt dit jaar gehouden voor de Friends League 7×7, junioren en senioren. Tijdens dit toernooi staat het voetbal centraal en NIET de activiteiten eromheen. Uit de evaluaties van de afgelopen jaren is duidelijk gebleken dat dit door veel teams zeer op prijs wordt gesteld.
Als bijlage is het programmaboekje (als pdf-bestand) toegevoegd. Het is ook te raadplegen via de volgende link:

PROGRAMMABOEK (konhfc.nl)
Alle deelnemende teams ontvangen we graag uiterlijk om 09.00 uur. De officiële opening van het toernooi zal om 09.15 uur plaatsvinden op veld 1.

De spelers van alle teams wordt (dringend) verzocht zich thuis al om te kleden vóór het toernooi. De kleedkamers 1 t/m 8 aan de linkerzijde (beneden) van het clubhuis zullen wel beschikbaar zijn. Alle teams kunnen hier naar behoefte gebruik van maken maar deze kleedkamers kunnen tijdens het toernooi niet afgesloten worden.
Tijdens het toernooi zal er in de ochtend van elk deelnemend team een foto worden gemaakt op de tribune bij veld 1. Het is de bedoeling dat elk team daar zelf naar toeloopt op een moment dat er niet gespeeld hoeft te worden.

Het Slottoernooi G-Voetbal Koninklijke HFC heeft een aparte Facebookpagina: www.facebook.com/GvoetbalKonHFC Op deze pagina zal in de aanloop naar het toernooi met enige regelmaat informatie worden verstrekt. Misschien is het een idee deze link door te sturen naar de spelers en de ouders/verzorgers van jullie team(s). Door deze pagina te “liken” blijft men op de hoogte van het laatste nieuws!

Zonder tegenbericht gaat de toernooicommissie ervan uit dat alle teams op tijd aanwezig zullen zijn op zaterdag 1 juni 2024.
Hartelijke groet namens de toernooicommissie G-Voetbal Koninklijke HFC,
André Burger.