Wie zijn wij ?

Our Mission

Na de zomervakantie 2022 zijn we begonnen met onze voetbalclub, FC-Zuid Om te beginnen voor jongeren (meisjes-jongens) van 12 tot 16 jaar, die tussen het wal en het schip vallen. Kinderen die te kwetsbaar voor een regionale voetbalvereniging, denk daarbij aan Autisme ADHD of andere redenen waardoor zij niet mee kunnen komen in het regionaal voetbal.

Bij ons mag je zijn wie je bent, we gaan gewoon lekker trainen partijtje voetballen en eens in de zoveel tijd een echte partij voetballen op een andere voetbalclub. Contributie voorlopig niets, en wij willen dat graag zo houden. Fysiotherapeut en trainers zijn aanwezig,

Er wordt getraind op het sportveld van : Stichting Sport Medisch Centrum Amsterdam Olympiaplein 74 /A, 1076 AG AMSTERDAM Trainings tijden elke dinsdag van 17:00 tot 18:00 uur. In samenwerking met ASC-SDW waar wij onze thuiswedsrijden spelen.